lördag 18 juli 2009

Oturliga namn...eller?

Efter en låååång, lång resa med hela familjen (två underbara energiknippen till barn!) och nu lagom mycket jetlag i kroppen så blir allting kul. Det är första morgonen i Pittsburgh, och jag skrattar åt allting.

Kolla bara alla roliga namn:
He was ment to be!
Karl hjälper dig med ett nytt lån eller pensinen. Ring honom...om du nu bara kommer ihåg hans namn!Advokat Sue Yoo - bara rolig på engelska! Men då hysterisk!Och årets kandidat: Oliver Loser! Jag tror vi har en vinnare!:)Jag trodde förra killen tog hem priset - tills jag såg Kim... Det spelar ingen roll vad han försöker göra - hela tiden får han höra: Kim, Yoo Suk! (Kim, du är värdelös!)

Skratta lite med mig... Jag lovar att snart återkomma med ett mer seriöst första blogginlägg från USA - håll ut!:)

1 kommentar: