fredag 31 december 2010

Att sammanfatta ett år...

Höjdpunkter under 2010:

- Jag sprang mitt första Marathon och uppfyllde ett 15 år gammalt mål.

- SOS Church 1 årsdag. Vilken fest! Vilken kvalité! Vilka mirakler!

- Min heldag med Reinhard Bonnke, världens största evangelist på 2 000 år. Motorcykel, strålande sol, middag vid kusten, och fantastiska historier: "Daniel, let me tell you: Last week I prayed with 400 000 people to salvation!"

- Min och Stephanies femåriga bröllopsdag. Vårt äktenskap och relation blir bättre och bättre för varje år! Wow, vilken fru jag har!!

- En FET helg med frälsning, andedop och mirakler i Norge i februari.

- Novali och Denzel växer upp och blir bara mer och mer smarta, charmiga, roliga, omtänksamma och vackra!

- Bibelskolans tillväxt och alla underbara elever!

- TV-programmet God's Adventurers. Så kul!

Mycket, mycket mer kunde sägas...
Vilka är höjdpunkterna i ditt 2010??

Vad har 2011 i beredskap? Jag som trebarnsfar! Min första bokrelease! 4 festivaler i Pakistan! Nya grannar:) Tillväxt, mirakler, familjeliv och vardagsglädje!
Jag är förväntansfull!

2 kommentarer:

  1. Min höjdpunkt är helt klart när min son Noah föddes! :)

    SvaraRadera
  2. Att börja på bibelskolan är helt klart en av mina höjdpunkter för 2010! ;)

    SvaraRadera