tisdag 17 juli 2012

Alive and kicking!

Har haft en lång och härlig semester, men nu är jag äntligen tillbaka bakom arbetsbänken igen! Underbart! Det är faktiskt så jag känner - supersugen på att jobba! Den känslan infann sig för en halv vecka sedan och har hållit i sig - då vet jag att kroppen och själen är tillräckligt utvilade.

Har redan hunnit tömma min inkorg och svara alla som väntat på mail från mig i några veckor. Skönt! Har även hunnit läsa Bibeln denna morgon; med avbrott av både blöjbyte och vällingkokning.

Om två veckor åker jag och hela familjen till Norge för att predika på ett ungdomsläger under en vecka. Dags att börja förbereda det nu...
Sedan, i mitten av augusti, flyger jag, Stephanie och Lewis till California en vecka för att besöka en av SOS partnerförsamlingar där och predika under tre dagar. Superkul!

Idag väntar dock bilbesiktning, bibelskoleplanering (DU HAR VÄL ANSÖKT?!) och golvläggning i sovrummet.

Livet är underbart! Jag är full av energi! Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar