lördag 28 juli 2012

Tack!

Jag är otroligt glad för all fantastisk kritik jag får av mina små noveller här på bloggen. De kom som en idé mitt i ett möte när jag predikade, och jag har frön till tio stycken i mitt hjärta - så det blir fler!

Trots att texterna är totalt obearbetade så tar de en stund att skriva - så håll ut! De kommer att komma med jämna mellanrum. Nästa blir lite mer tragisk...

Tack igen! Jag blir jätteglad för allas respons! Ger mig energi att skriva mer frekvent! Tack!

Har du missat någon hittills så finns de här. Läs gärna och säg vad du tycker och om de berör/berättar/uppmuntrar/lär/hjälper dig något...

"Inte heller jag dömer dig" från den 27/8 2012

"Vad är din berättelse?" från den 6/5 2012

"Gud har sagt!" från den 9/5 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar