lördag 17 oktober 2009

På plats i Norge

Njuter livet i Norge. Igårkväll predikade jag på ett ungdomsmöte i Betania. Det är inte första gången jag var där, och det är så kul att se hur ungdomsarbetet vuxit sig starkare och större under de två år jag fått hälsa på. Ungdomspastor Hans Martin och alla medarbetare gör ett kanonjobb! Way to go!!

I morgon har jag två möten i samma kyrka. Ska predika om Onådda folk på det första, och om Smörjelse på det andra. Ska bli spännande...:)

Har precis kommit tillbaka från en joggingtur med Mission SOS norgechef Ari. En lätt och avslappnad tur på fem kilometer under en norsk stjärnhimmel. Kan livet bli bättre?

Är du i STHLM i morgon får du inte missa SOS Church möte vid 16.00! Vår pastor Johannes Amritzer ska predika om Den Övernaturliga Församlingen! Önskar att jag var där!!!

Nu ska jag slappa med en DVD och en fruktskål någon ställt in i lägenheten jag bor.
Ska jag se Slumdog Millionaire för andra gången eller Patrioten för femte? Vi får se...
Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar