söndag 25 oktober 2009

Back in America!

Hej kära bloggläsare! Kul att du spenderar lite tid här med mig!
Jag sitter nu på en hotellsäng, helt utpumpad efter att ha flugit till Pittsburgh, åkt bil därifrån till Gettysburg, för att sedan predika i Freedom Valley Worship Center fyra gånger på 19 timmar. Utpumpad men lycklig! Utpumpad men belåten!Ja, trots jetlag och predikningar, förbön och samtal med en massa människor, så är känslan bara lycka! Lycka över att få tjäna Gud och betjäna människor. Lycka över att få vara mitt i Guds vilja, tjäna Mission SOS, nå de onådda folken, undervisa Guds Ord, bygga församling i STHLM och befrukta församlingar i hela världen med det Gud gett mig. Det är en otroligt tillfredställande känsla. Love u God!!!

Nu ska jag lägga mig på sängen med en laptop på magen och somna till en bra film:) Sedan ska jag drömma om de två veckorna jag ska spendera i Pittsburgh med nya elever och undervisning om Blodsförbundet! Jag ska drömma om världens snyggaste fru, och två underbara barn i Sverige. Jag ska drömma om nya visioner och mirakler på gatorna i Stockholm. Jag ska drömma om nya onådda folk! Love u God!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar