torsdag 21 februari 2013

Johannes på besök!

Om precis en vecka kommer Johannes Amritzer på besök här i Modesto. Han ska predika hela helgen hos oss i The House, och be med människor till frälsning, andedop och genombrott!

Johannes var mannen som ledde mig till Jesus för snart 16 år sedan. Han bad med mig till andedop. Han lärde mig kasta ut onda andar. Johannes tog mig i handen och lärde mig att dela min tro med andra. Han visade mig vikten av att nå de onådda; att be, att fasta, att leva i integritet och att göra allt excellent. Han lärde mig att vila och njuta av livet, att fokusera och bryta igenom, och att ta hand om min familj.
Johannes är min största förebild och min andliga pappa. Allt jag kan har han lärt mig:)

Ska bli så kul att få spendera massor av tid ihop. Be tillsammans. Skratta, äta och spela kort. Prata framtid, festivaler, missionärsliv och församlingsplanteringar.

Välkommen till Modesto, The House och SOS West Coast Office Johannes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar