måndag 9 november 2009

Vill vara trött!

Sitter på Pittsburghs Int Airport och är glad av två påtagliga anledningar just nu:
1. Jag har en påse Jelly Belly bredvid mig.2. Pittsburghs flygplats har förstått framtiden och erbjuder gratis trådlöst internet till alla! Till skillnad mot alla andra flygplatser som vill ta ut hutlösa summor för att du ska kunna surfa!Amerika har varit god mot mig.
Mot min ande: Jag har fått tjäna Gud PÅTAGLIGT i 2,5 veckor: Människors frälsning, sinnesförvandlande uppenbarelse och stark smörjelse!
Mot min själ: Jag har fått njuta av 20 gradig värme, umgås med härliga vänner (familjen Almqvist i spetsen!) och kört hoj!
Mot min kropp: Jag har både hunnit med att träna och leva sunt; OCH ibland släppt på mina regler då jag satt tänderna i friterade kycklingvingar eller en blodig stek!

Klev upp tidigt i morse för att vara säker på att vara ordentligt trött på planet idag. Vill sova från take off till landning. Vi får se hur det går...

Ja, Amerika är härligt; men NU LÄNGTAR JAG HEM TILL SVERIGE!
Till min vackra fru. Till mina underbara barn. Till vår fina lägenhet.
OCH: Till SOS Church där jag predikar på söndag! Såååååå underbart!! Hoppas du kommer...

2 kommentarer: