torsdag 5 november 2009

Marathon VI - The point of no return!

Yes! Igår anmälde jag mig äntligen till sommarens stora fest. Nervöst? Ja, absolut! Men framför allt inspirerande!

Nu har jag nått "the point of no return"! Kan nu inte göra annat än att satsa ALLT! Kul:)

Problemet med mitt knä då??
Har tränat mindre i några veckor, smärtan är borta; nya skor. Låt oss hoppas att det håller!
Jag tecknade faktiskt en avbeställningsförsäkring när jag anmälde mig. Men lugn...den kommer inte behövas; och framför allt: Jag kan inte avboka bara för att jag känner för det! Försäkringen gäller bara mot läkarintyg, och då får man ändå inga pengar tillbaka - din anmälan förskjuts bara till STHLM Marathon 2011 istället:)

Ska du också anmäla dig? Snabba dig! Platserna försvinner snabbt!
Ut i spåret och spring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar