onsdag 26 augusti 2009

Lyckligt trött!

Kan inte bli lyckligare än just nu tror jag...samtidigt som jag inte kan hålla ögonen öppna i många minuter till...
Igårkväll körde vi slutspurt på bygget för att ha det fint när eleverna kom idag. Jag gick därför och la mig tre i natt, och klev upp halv sex...Två och en halv timme sömn, Bibel, bön och en Red Bull - sedan var vi redo att ta emot alla elever!

Har jag sagt det? Sverige, Norge, Iran, Schweiz, Tyskland, Amerika, Peru, Finland...(glömde jag någon??) FATTA att vi lever mitt i visionen nu: För alla folk, till alla folk...mmmmm...

Vi hade den BÄSTA start up ´en NÅGONSIN! Helig Ande var där; smörjelsen fyllde lokalen, ett himmelskt TRYCK och massor av glädje! Guds härlighet föll över Ledarskolan och alla grät! Wow!!

Det här året kommer att bli hur bra som helst....jag får gåshud, jag ryser, jag myser, jag skrattar, jag gråter...jag är fri!

Lycklig när jag tänker på morgondagen; på FESTEN på lördag (KOM!!), på releasekonserten på söndag...på undervisningen som startar nästa vecka. Lycklig....och trött!:)

Sov gott!

2 kommentarer:

  1. ...jag glömde Liberia och Libanon!! :)

    SvaraRadera
  2. Daniel!

    Gud är verkligen med er! LÅT GUDS GLÄDJE Flöda!!!! :)

    Heb 12:2 Låt oss ha blicken fäst vid Jesus Kristus, trons upphovsman och fullkomnare!

    Vi i Malmö kommer be för er! JESU FETA GLÄDJE o FRID

    SvaraRadera