tisdag 11 augusti 2009

Grattis älskling!

För snart sju år sedan träffades vi, och mitt liv förvandlades! Jag påstår fortfarande, och kommer alltid att göra, att vi upplevde kärlek vid första ögonkastet...
Allt runt omkring blev lite dimmigt och oskarpt - kvar fanns bara du. Och så har det förblivit varje dag sedan dess.

Stephanie, du är min allra bästa vän, min vackra kvinna, min blomsterbukett, min drottning och min glädje! Utan dig är jag fattig, utan dig är jag grå. Ditt skratt befirar, dina ögon fängslar, ditt leende smälter, hela du förgyller.

Jag är så lycklig med dig älskling! Jag är så stolt över dig! Du är världens bästa kvinna, fru, mamma, och vän!

Idag vill jag säga GRATTIS! Tänk att jag får fira min juvel idag igen! För sjunde gången vill jag krama om dig och viska grattis. För sjunde gången vill jag göra denna dag extra speciell. Åh, jag längtar tills alla de år som ligger framför. Vi har bara börjat! Vi har känt varandra i sju år, varit gifta i snart fyra - vi har minst 60 år kvar! UNDERBART! Tänk vilket härligt liv vi lever...:)

Nu ska jag smyga upp och väcka dig med en kyss. Servera dig frukost och hemmabakad tårta och sjunga en sång. Längtar efter den kyssen...

Och du, jag lyckades att omarrangera alfabetet tillslut: I did put U and I together....

I love you!

1 kommentar:

  1. aaaaww! jag smälter! Visst är det såå underbart med kärlek och att dela den med sin äkta hälft?! Längtar efter hela familjen elvelyx! har abstinens efter barnen!

    SvaraRadera