tisdag 28 maj 2013

Lyssna på min nya Podcast! Gör det! NU!

Jag har länge uppskattat att lyssna på en bra podcast. I löparspåret, på bussen, i sängen sent på kvällen, eller när jag städar huset. En eller ett par personer som pratar om saker de är intresserade av; ofta på ett underhållande sätt. Speciellt har jag smak för de poddar där två vänner, ofta män, pratar och skattar.

Länge har jag dock saknat ett lika bra kristet komplement - inte nu längre!
Förra veckan spelade jag och min gode vän Jonatan Kvist in vårt första avsnitt av Elvelyck & Kvist, vilket släpptes i lördags!
Tanken med vår pod är att ha kul, och prata om våra liv, tankar vi har, och ge ett kristet perspektiv på allt mellan himmel och jord. Vi pratar inte igenom våra tankar innan vi spelar in, utan spelar in allt vi säger och resonerar om. Har du inte lyssnat på podcast's innan så låter detta säkert väldigt ostrukturerat och flummigt, men det är faktiskt väldigt kul, och framför allt BRA och ÄKTA!

Så ta nu och ladda ner vårt premiäravsnitt här, eller sök på Elvelyck och/eller Kvist på iTunes och hitta det där. Välj att prenumerera på vår pod så missar du ingenting av allt FANTASTISKT som kommer att produceras där:)

Vi behöver också MASSOR av feedback! Tagga oss på Instagram, Twitter och Vine - #elvelyckkvist , kommentera här på min blogg; posta på våra facebook-sidor, eller skicka oss ett mail på elvelyckochkvist@gmail.com

Elvelyck & Kvist ska vara levande och aktuell, så vill du föreslå ett ämne vi borde prata om, hör av dig!

Om några få timmar, efter vårt staff-meeting och Bönemöte här i The House, ska vi spela in avsnitt två. Jag är lika nyfiken som du vad det kommer att handla om...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar