torsdag 11 april 2013

Glad och lycklig!

Allt detta gör mig glad idag:

- Vi fastar och ber för Tanzania!

- Arbetet växer sakta men säkert fram här i Kalifornien; har tro för MÅNGA elever om ett år!

- Min älskade son Denzel fyller 4 på lördag! Oj vad vi ska fira honom!!!

- Jag har ledig dag imorgon! Aaaahh! Efterlängtad och välbehövd. Börjar nog redan ikväll med några avsnitt Star Trek på Netflix ;)

- Det vi skeppade från Sverige dyker troligtvis upp nästa vecka. Hurra! Böcker!

- Vi har hamnat i en FENOMENAL församling! Vi ber, vinner människor, och Pastor Glen är en av världens absolut bästa talare. Känns som SOS Church! :D

- På lördag har vi bönedygn för Tanga, Tanzania. Nu ska vi kriga!

- Min familj mår bra; Stephanie har fått fantastiska vänner; Novali klarar skolan jättebra; och Sverige är bara ett FaceTime-samtal bort! :)

- Jag har startat en böneskola med våra elever. På bara två veckor har de vuxit en meter!


Nu ska jag samla skolans elever och predika skjortan av dem!
Njut din dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar