tisdag 31 augusti 2010

Bilder, bilder, bilder...

SOS Church har fyllt 1 år! Jesus kallade och vi hörde, lydde, betalade ett pris och gick. I helgen fick jag njuta av ett års frukt, med stor ödmjukhet i hjärtat, och tårar i ögonen... TACK JESUS!

Walter och jag hälsar 1 150 gäster välkomna!Vacker Opera av Puccini, framförd av en av våra församlingsmedlemmar....jag NJÖT!!
Vårt eget festivalband tog över och rockade!CCC, en guldlokal....framtida församlingslokal?:)FET dans-show!
Africa shall be saved!!
Is there any other zeros?
Bokrelease - Köp den, sjukt bra!!
Vi hade samlat in 100 000 SEK till Cfan, och under kvällen samlade vi in 84 000 till. Vi skickade därför 184 000 SEK in i världens bästa jord!Pappa Bonnke på scen!Bonnke och hans tolk predikar...:)
Många blev frälsta! Perfekt ettårsdag!Och massor av tydliga helanden - värsta festivalstämningen!

Tack Jesus för att du kallade, Johannes för att du vågade lyda, Bonnke för att du kom, pastorsteamet för att ni är bäst, och hela församlingen - JAG ÄLSKAR ER!

4 kommentarer:

  1. Åh,vad kul att se bilderna, jag får tårar i ögonen! Vad vi älskar vår kyrka i Sverige!! /Lina & Linus

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att se bilderna, jag får tårar i ögonen! Vad vi ÄLSKAR vår kyrka i Sverige! /Lina Linus

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt möte! Roligt att vara med! Grattis från Heby och Östervåla!

    SvaraRadera
  4. Ni är Gudsfolk! Vi älskar och välsigna er!
    Gud er med er.........
    Dora Santos

    SvaraRadera