tisdag 24 augusti 2010

Fet vecka!

Hemma igen efter en grym helg i Norge. Feta konserter, stark Gudsnärvaro och många ungdomar både frälsta och andedöpta! Tack Jesus!Idag klev jag upp tidigt och har jobbat hårt med ett leende på läpparna hela dagen. Frukostmöte, Bibelskoleförberedelser, Styrelsemöte och Stabsmöte med Bibelskolefolk. Svettigt men underbart! Imorgon drar Bibelskolan igång igen!! Årets klass blir exakt dubbel så stor som förra året - härlig tillväxt som gläder, men inte förvånar. Jag vet vart vi är på väg genom Guds tilltal...Idag hälsade jag på en man som flyttade hit från Pakistan i förrgår. Han har fått VISUM att studera ett år på vår skola! Förutom Pakistan är det MÅNGA andra nationaliteter representerade, håll i dig nu: Sverige, Norge, Finland, Schweiz, Senegal, Pakistan, Peru, Etiopien, Libanon, Chile och många fler jag inte kommer ihåg i skrivandets stund... WOW!!

Jag är såååå taggad! Klockan nio imorgon bitti exploderar Gudsnärvaron, lovsången och SOS Missionsbibelskola 2010-2011!
Sedan fortsätter det bara: På fredag börjar vår Homecoming, på lördag blir det ett nytt äventyr jag får berätta senare om, och på Söndag Reinhard Bonnke på CCC! Har du inte gjort det än: Boka en tågbiljett NU och kom upp i helgen - det blir en historisk helg i Sverige! Trust me....
I övrigt, till sist:
Här är något alla flygresenärer bör komma ihåg: ∏A = gUG + min(k-g, (1-g)(1-r)). Det är en del av formeln som berättar när det är billigast att boka en flygbiljett, enligt ny forskning SVD skriver om idag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar