söndag 14 mars 2010

Vilken helg!

Fredag:

Några UNDERBARA människor ansåg att jag och Stephanie behövde lite ensam tid och gav oss ett FETT presentkort att utnyttja på Kaknästornets Restaurang - I fredags var det dags!!
Samma människor tog hand om barnen och jag tog med mig frun. Wow!! Vilken fantastisk mat!! Och utsikt...Samma kväll var kvällen att utnyttja min present: Två biljetter till Kungliga Operan och Mozarts Cosi fan Tutte. OJ! Vilken UPPLEVELSE! Min kärlek till Opera växte....
Vem vill följa med mig nästa gång?Resultat: En av våra bästa dejter i vårt 4,5 års äktenskap! TACKTACKTACK alla ni som är berörda:)

Lördag:

Från morgonen till strax efter lunch: Teamsamling inför Missionspraktiken. Vi bad för Tanzania, tränade, skrattade och längtade. Om två månader flyger vi!!

Efter det var det dags att spela in SOS-TVs program Gods Adventurers igen!! FYYYY vad kul!! Det kommer sändas i början av april på Kanal 10, och självklart på vår hemsida och kanske t.o.m. på denna blogg:)
Jag intervjuade tre olika personer och spelade in tre olika program. Var hemma supersent, men kul är det!!



Söndag:

ÄNTLIGEN har jag haft en söndag HEMMA i SOS CHURCH igen! Jag älskar min församling, människorna där, atmosfären, ledarna, barnen, predikningarna, attityderna, fikat, luften....ja, allt:)

Imorgon är det Day off! Sovmorgon och bus med barnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar