tisdag 30 november 2010

Första dagen, check!

Första dagens undervisning av The Blood Covenant på MCM Ministry School är avklarad. Åtta dagar totalt med fantastisk undervisning väntar. Jag njuter kungligt!
Det finns självklart mycket att njuta av i USA: God mat, goda vänner, stora drömmar osv; men mest njuter jag av att se uppenbarelsen tränga in i eleverna....::underbart!::

Idag åt jag med Allison Park Church församlingsplanteringspastor (lång titel!) Nick på en av mina amerikanska favoritrestauranger: Chipotle. Fräsch, god, ekologisk och mättande mexikansk mat! Suveränt! De borde öppna i Sverige - skulle lätt slå i Stockholm!
Fick även en present av Jeff Leake idag - en ny amerikansk bok om just Blodsförbund. Jag känner mig som ett litet lyckligt barn varje gång jag får en ny bok i mina händer: Ingen present gör mig gladare än böcker!:) Tack Jeff!

Coming up:
- Skypedejt med Stephanie.
- Visa min vän och följeslagare Coffe något nytt av USA. Igår var det Walmart:)
- Svara på två ton mail....

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar