måndag 15 november 2010

Dax att resa!

Efter en ovanlig höst där jag varit hemma i stort sett i två månader börjar nu en intensiv period av resande.

- Nästa helg: Jaktläger i Norge där jag predikar på tre möten.

- 26-27 nov: Stenungsund och ungdomsmöte i Kristet Center Väst. (Platser kvar i bilen - är du kille och har körkort och vill hänga på; let me know!)

- 28 nov-12 dec: USA, undervisar The Blood Covenant på MCM, samt predikar i fyra olika kyrkor.

- 29 dec - 3 jan: Ungdomsläger i Schweiz

- 6-12 jan: Harar Etiopien, insätta nya basledare.

- 24-28 jan: Undervisa på Bibelskola i Norge

- 29 jan-9 feb: Pakistan. Förberedelser inför festival.

- 27 feb - 15 mars: USA, Undervisar på MCM i Pittsburgh.

68 av de närmsta 120 dagarna är jag alltså på resande fot....intensivt, kul och spännande! Kommer självklart sakna min familj galet mycket. Men vi bygger Guds rike och tjänsten tillsammans, jag och Stephanie.

Så, är du hemma mycket denna period - hälsa gärna på min familj ofta!:)

1 kommentar: