onsdag 24 november 2010

Intensiva familjedagar.

På fredag åker jag till Stenungsund för att predika, och på söndag flyger jag till USA.
När jag kommer hem igen är det redan jul, och sedan snart nyår som jag spenderar på ett ungdomsläger i Schweiz.

Försöker ta dessa sista dagar innan mitt intensiva resande till att både spendera mycket tid med familjen och församlingen.
Idag har jag därför hunnit med att både besiktiga bilen (tyvärr med anmärkningar), klippa håret och gå på barnens julpyssel på dagis. Nu förbereder jag inför husförsamlingen vi har ikväll. Kul och intensivt!

Imorgon ber jag med församlingens pastorer - mina närmsta vänner som jag älskar så mycket!
SOS Church är en gåva från Jesus till Stockholm, men även till mig personligen. Jag är en lycklig pastor:)
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar