tisdag 15 maj 2012

Helandekonferens i Telemark

Hemkommen efter en härlig helg i Telemark, Norge.
Var inbjuden att ha en Helandekonferens i en pingstförsamling fredag till söndag - och helanden skedde!
En kvinna blev botad från en mångårig värk i en arm på väg fram för att få förbön. En annan, gammal, kvinna kommer fram för att få bli andedöpt, blir det, och blir samtidigt botad och kan röra vänster arm igen. Den har varit stel och orörlig i många år. Fantastiskt!
Under lördagskvällen kom 30+ tonåringar fram och ville bli andedöpta. Vilken kväll! En kille kunde knappt gå på flera timmar:)
Just den kvällen var jag extra glad att jag hade med mig fyra killar i mitt team - utan dem hade jag fortfarande bett för människor i Norge...:)

Jag har det senaste året predikat mer i Norge än i Sverige. Åker dit nästa vecka för att undervisa på en Bibelskola igen. Sen är det Sverige!:)

1 kommentar:

  1. kan du inte komma till filadelfia i helsingfors?!! vore underbart! De skulle behöva dig.

    SvaraRadera