måndag 21 maj 2012

Ledig dag prio...

Jag kompromissar YTTERST sällan med en ledig dag i veckan. Gud ger det ju som ett bud, och jag och familjen är väldigt glada för det.

Idag dock, på min klassiska lediga måndag, blir det en resedag från Schweiz via Arlanda till Norge. Jag ska undervisa en Bibelskola utanför Holmestrand om Blodsförbundet under tre dagar.
Den lediga dagen blir därför halvt njutbar på en stol på Arlanda och två SAS-flighter:)

Det går dock att slappna av!
Hur?

1. Kollar på en repris från Super Bowl från februari. Väldigt spännande även om jag vet vem som vinner.
2. Läser bok 3 i serien "Sagan om Is och Eld"
3. Lyssnar på diverse P3-dokumentärer och P1`s "Spanarna"

4. Pratar med ryssar, engelsmän och svenskar.

5. Tittar på bilder på mina barn:)
6. Spelar spel på min iPad. Just nu Assassin`s Creed Recollection
7. Läser Psaltaren, dricker en (sockerfri!) Red Bull och njuter!

1 kommentar:

  1. Vi gleder oss masse til du kommer og underviser oss!
    Sultne studenter som venter :)

    SvaraRadera