onsdag 4 januari 2012

Kärlek och saknad!

Lov, familjetid, vila och shemaplanering i all ära, men nu rycker kroppen av abstinens: JAG SAKNAR MINA ELEVER! 

Elever på SOS Missionsbibelskola och Ledarskolan: Ni är mina hjältar! Ni är min glädje! Ni är min stora saknad efter 16 dagar av lov hittills!
På måndag kör vi äntligen igång igen:
Nya tidiga mornar med gemensam bön och lovsång. Nya outreachs där mönniskor ska bi frälsta, botade och rörda av Gud. Nya ämnen som ger uppenbarelser, kunskap och tro. Mer skratt, gråt, dans, tröst, uppmuntran och gemenskap tillsammans. Och ett äventyr utan like som väntar oss i Östafrika och Tanzania till sommaren...

Gör dig beredd redan nu! Planera in några fastedagar. Sätt nya mål! Bestäm dig för att inte missa en enda dag till våren! Sträck på dig! Förvänta dig! Njut varje minut!

JAG LÄNGTAR TILL MÅNDAG! I LOVE U ALL!

ps: Och var beredd att välkomna ett nytt gäng elever som kliver in...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar