måndag 2 januari 2012

Min viktigaste investering 2012!

För några få timmar sedan kom jag hem. Har inte varit borta länge, bara fem dagar, men Denzel var så lycklig att han log med hela ansiktet, och benen kunde inte vara stilla på minst tio inuter. Novali hade ritat två teckningar till mig och satt upp på dörren. Hon satt sedan som limmad mot min sida i en timme. Lewis sken som en sol och klängde fast i benen på mig.

Jag är varm och lycklig i hela kroppen! Jag har underbara barn!:)

Mina barn ska ALDRIG behöva säga att de kom i andra hand hela livet - nej; de är min viktigaste bank och investering i mitt liv!

Ja...nu fick du läse en blödig och lycklig pappas glada och tacksamma inlägg. Men du måste förstå: Jag har inte sett familjen sedan förra året!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar