fredag 30 december 2011

2011...

Höjdpunkter under året som gått:

- Mina veckor i Pakistan med pastorsseminarien och förberedelser inför...

- Våra största FESTIVALER hittills! Över 45 000 människor frälsta...på åtta kvällar...

- Att SOS Church växer så att det knakar! Både i kvantitet, kvalité, sundhet och passion!

- Vårt fullbordade åttonde Bibelskoleår! Och Första hälften av det nionde...

- U2 LIVE I USA! Check!

- Varje dag med Stephanie!

- Vår härliga fasta i höstas. Gud har talat!

- Alla nya människor jag lärt känna under året...

- Alla skratt!

- Alla mina vänner; alla människor frälsta; alla som blivit botade; varje bönesvar; min familj; min släkt....ALLT!

- Allt nytt jag fått lära mig...

- Men STÖRST 2011 var ändå Lewis Kenzo Elvelyck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar