tisdag 6 december 2011

Alive and kicking!

Njuter livet, vänner och Gud här i USA.
Har haft fullt upp med irl-möten, människor och jobb, så bloggen har fått nedprioriteras och vila.

Har massor att göra, hela tiden, men hinner ändå ta mycket tid med Gud under mina dagar här i USA. Välbehövligt och härligt! Gud viskar, pekar och visar.... Tänk vad spännande livet är!

Har hunnit be med 15-20 människor till frälsning under min första vecka här; se uppenbarelsen om Blodsförbundet landa i elevernas hjärtan; skratta med många av mina amerikanska vänner; shoppa julklappar till familj och vänner; planera nästa fem år av livet och tjänsten, och njuta livet!

Imorgon börjar vecka 2 av undervisning. På onsdag kväll predikar jag i Allison Park Church, och på fredag flyger jag för några dagar på New Yorks gator.

Nu längtar jag efter mina barn, min fru, min församling och pastorsteamet i SOS Church Stockholm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar