torsdag 24 november 2011

Back 2 the US!

Tidigt på lördag morgon flyger jag tillbaka till USA för att undervisa i två veckor. 
Har rest till våra vänner i Pittsburgh regelbundet nu under några år, och jag är lika glad och tacksam för varje gång jag har det stora förtroendet och privilegiet att få åka dit och tjäna Gud. Tänk vilket drömjobb och underbar kallelse jag fick!
Två veckor blir det The Blood Covenant på MCM Ministry School (vår systerskola i USA). Har undervisat detta ämne under ganska många år nu, men är lika lycklig varje gång!
Kommer även att predika på ett utåtriktat ungdomsmöte (2-20 Swedish Night!) ett onsdagsmöteAllison PArk Church, samt en söndag i en relativt nystartad församling i den hippa stadsdelen South Side i Pittsburgh.

Självklart blir det MINST lika roligt att träffa alla vänner jag har i staden; och framför allt Peter och Martina: SOS trogna, starka och underbara US-leaders!

Min tripp avslutas med tre lediga dagar i The Capital of The World: New York City! Har aldrig varit i den staden förr... det pirrar i magen av förväntan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar