lördag 3 september 2011

Sex år med Stephanie!

I början av november är det nio(!) år sedan jag första gången pratade med Stephanie, och IDAG är det sex år sedan vi gifte oss.
Stephanie; Jag har utan att tveka haft de bästa, underbaraste, mest spännande och roligaste sex åren i mitt liv!
Ingen vill jag hellre ut och resa med, titta på en film med, skratta ihop med, samtala med, sova bredvid, sitta tyst med, dansa med eller be tillsammans med än dig!
Du förgyller varje dag! 

Jag har under åren lärt mig så mycket av dig; och även om vi nu och då haft våra duster, så är min kärlek till dig större och starkare än någonsin! Jag skulle inte ändra på något hittills; vår tid tillsammans är som den vackraste saga.

Stephanie:
Tack för att du alltid är vis och vågar säga vad du tycker!
Tack för att du hjälper mig att tänka rätt när jag är upprörd eller stressad!
Tack för att du alltid visar mig så mycket kärlek, även de dagar jag varit ett svin...
Tack för att du är världens bästa mamma och varje dag lär mig att bli en bättre pappa.
Tack för din nyfikenhet, din spontanitet, ditt djupa skratt och ditt vackra leende.
Tack för ditt tålamod, din generositet och din otroliga omsorg om mig, familjen, allt och alla!
Älskling; vet ingen renare än du.
Tack för sex vackra år. Förlåt att jag inte är hemma för att fira idag:( Kompenserar det snart...jag lovar;)

Nu intar vi framtiden ihop!
Future, watch out: The Elvelyx are coming!

1 kommentar:

  1. Wow! Grattis :) Ni är så Goa, och det ska bli spänade att få lära känna er och er familj mer ;) superbless!

    SvaraRadera