måndag 20 april 2009

Thailand!!

Har precis landat pa Bangkoks internationella flygplats. Om fyra timmar flyger jag vidare upp till Khon Kaen. Sedan Denzel foddes for precis en vecka sedan har luften statt still och jag har knappt svarat i telefon och inte kollat mina mail. Skont att ha det sa ibland...bade for mig och familjen.
Men nu....

NU ar det 100 % fokus pa Miracle of Love Festival i Khon Kaen, nordostra Thailand! ANTLIGEN flyger jag, SOS och alla vara elever fran STHLM och USA in for att gemensamt riva ner Guds karlek, mirakelkraft och genombrottsanda for Guds rike over en av varldens av evangelium mest onadda delar. Inte nagon gang under forsamlinges 2000ariga historia har Guds rike etablerats med kraft i Sydostasien. Jag hoppas, ber och tror att var festival kan fa bli en viktig pusselbit i den forandringen.

Be med oss! Be for oss! Be att manga thailandare ska fa sina andliga ogon oppnade och fa ett mote med Jesus, den Ende som kan radda deras eviga liv! Be om smorjelse over Johannes Amritzer som ska predika, over vara kreativa sangare, dansare och teaterfolk! Be om TRONS ANDE over teamet, sa att de dova hor, de blinda ser och de lama gar! Be om beskydd fran olyckor och sjukdomar! Hjalp oss att predika evangelium i Thailand!

Nyfiken pa vad som hander? Folj oss har!!

1 kommentar:

  1. Det där låter SÅ roligt! Hoppas att många blir frälsta, helade och får känna hur mycket Jesus verkligen ÄLSKAR de! :D
    Får du tid över så gå gärna in här och rösta på mig: http://fridasjoblom.blogg.se/2009/april/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment. :)

    SvaraRadera