måndag 13 september 2010

257 dagar kvar...

...till nästa STHLM Marathon!
Som jag redan berättat anmälde jag mig redan samma kväll jag kom hem från mitt första lopp i juni. Ser fram emot att få springa med 20 000 människor på gatorna i vår vackra huvudstad igen! Jag har funnit en träningsform jag njuter av: Självdisciplin, tuffa mål, rejäl utmaning och massor av löpning. Njuter av det, på riktigt!Flera vänner och bekanta har sagt att de ska hänga på nästa gång; men då vill jag bara säga: JALLA!
Av 20 000 platser är 5 367 redan bokade. Det är fler än samma tid förra året, då loppet var fullbokat den 19e november! Så, skynda

Hoppas du vill hänga på den 28e maj nästa år!
Och du: Allt sitter i huvudet! Har du vilja och disciplin kan du absolut träna upp flåset!
Jag skadade mig i USA för en månad sedan och har inte kunnat springa och träna på en månad - så nu ligger vi på samma nivå!;)

Är du på?? Säg till när du är anmäld!!

3 kommentarer:

  1. Jag hade självklart - självklart! - gjort det, om inte loppet hade gått på min födelsedag! Synd! Verkligen.

    :)

    SvaraRadera
  2. Vi har dina kryckor kvar i källaren...

    /Martina

    SvaraRadera
  3. Vore det inte en kanonbra födelsedags-present till Jens? Anmälningsavgiften! Samla ihop Jens vänner så skramlar vi...:)

    SvaraRadera