söndag 21 februari 2010

Hemlängtan!

Idag ska jag predika i en av Allison Park Church församlingsplanteringar - det ska bli superkul!
Efter två härliga veckor i USA med vänner, gudsnärvaro, vila och kul event, längtar jag dock hem...

Vad längtar jag efter?

1. Min Stephanie!

2. Mina barn
- Världens sötaste, charmigaste, underbaraste och bästa små ungar!

3. SOS Church!
- Min familj i Stockholm!

4. Mina Elever!
- Vill prata med dem, läsa Bibeln tillsammans, skratta, be, fika...

5. Våra vänner!
- Gamla, nya, framtida...

6. Min lägenhet
- Trivs guld!

7. STOCKHOLM!
- Världens vackraste stad!

8. Mina och Stephanies syskon och föräldrar.
Jag och storebror roar oss...för 8 år sedan...:)

9. T-bana, röd linje
- Nya vänner, nya möten och nya vittnesbörd!

10. Min säng
- Världens skönaste

11. Kebabpizza från Jönköping
- Ok, inte nyttigt, och lär dröja ett tag, men ändå...

12. ICA Maxi, Lindhagen
- Sveriges Walmart:)

13. Fittja
- Mångkulturellt, livfullt och underbart!

14. Mitt "bibliotek"
- Bläddra i böcker = njuta!

15. Våren...

I morgon lyfter jag! Sverige, vi ses!

1 kommentar: