tisdag 16 februari 2010

Äventyret väntar...

Sitter med datorn i mitt knä och läser igenom tre nya ansökningar till Ledarskolan som trillade in igår! Fy vad kul! Vilka härliga människor som ansöker!

Krav för Ledarskolan: Examen från SOS Missionsbibelskola, eller motsvarande utbildning. Ansökan inne senast den 10 juni.
OBS: Klassen begränsas till 12st elever, men det handlar INTE om vem som ansöker först. Men kom in i tid! Ansök här!

Krav för Bibelskolan: En tro på Jesus! Ansökan ska vara inne senast den 20 augusti. Ansök online här!

Gemensamt startdatum är den 25 augusti 09.00!

Fy vad kul vi ska ha! Tjooohoooo!
Vi ses!

2 kommentarer:

  1. Vad snabbt du läser ansökningarna. :)
    Hur lång tid tar det innan man får svar förresten? Jag skickade in för snart en månad sen nu (och har betalat ansökningsavgiften)... ;p

    Vad är det som avgör om man blir antagen till ledarskolan förresten? Hur bra betyg/omdöme man fått på bibelskolan!?
    Tror att jag ska söka till den sen efter bibelskolan.. :)

    SvaraRadera
  2. Erica!
    Jag läser ansökningarna så snart jag får in dem, och beroende på om det är några frågor eller inte så godkänns man ganska snabbt.

    Kan meddela dig i smyg: Du är godkänd; vi jobbar bara på att få klart det nya antagningsbeskedet. Kommer snart!!:)

    Ledarskolan avgörs på hur många som söker. Är det fler än tolv så blir det en urvalsprocess som kommer att innefatta några steg.
    Vi får prata om det om ett år:)

    Ses!

    SvaraRadera