torsdag 14 maj 2009

Pre-Harvest Cry weekend!

Den feta att-göra-listan krymper för varje minut. Jet-lagen är ur kroppen. Denzel sover ok på nätterna. Harvest Cry 2009 är bara en vecka bort! Inspirationen, glädjen, styrkan och förväntan fyller varje aminosyra min kropp till stor del består av. Jag känner mig starkare, hungrigare och gladare än på mycket länge. Livet är härligt!

Vad gör du nästa helg? Jag har världens bästa förslag! Börjar i och för sig redan i morgon...
I morgon eftermiddag står en hel bibelskoleklass och stora delar av SOS Church på Drottninggatan vid Plattan och vid Stureplan och presenterar Jesus. En kopp kaffe och ett vittnesbörd. Många, många kommer att få höra evangelium, och målet är att dela ut 1 500 inbjudningskort till nästa helgs stora "event"...

Nu på lördag kväll samlar vi ihop alla som vill be för Stockholm och Sverige. Vi öppnar upp våra nya lokaler på Warfvinges väg 26 klockan 19.00 och ber och lovsjunger Gud i några timmar. Kommer att bli UNDERBART! Du är varmt välkommen!

På söndag har vi sedan ännu ett möte i SOS Church. Jag kommer att predika på Mai Thai (se www.missionsos.org för vägbeskrivning och mer info), och budskapet blir "Gör en U-sväng om det är möjligt" (alla som kört fel med en GPS vet precis vad det innebär...:)
Är du i trakterna så häng på! Jesus kommer att presenteras och möjlighet för förbön och mer hjälp kommer att ges.

Håll utkik! Snart presenterar jag Harvest Cry ännu mer på bloggen! Kommer att bli FETT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar