fredag 8 maj 2009

Min tiger!

Novali är snart två år...wow! Hon är världens bästa, busigaste, mysigaste, energifulla, smarta och vackraste dotter! Ända sedan hon föddes har jag och Stephanie haft lite olika smeknamn på henne: Strumpan, Novis, Nono (som hon hittade på själv!) och vår tiger...

Tiger har hon varit för att hon lät som en morrande tiger ibland när hon var bebis, och nu för att hon har energi som en tiger.
Jag blev därför så glad och stolt när Stephanie ringde mig och berättade att min Nono, min dotter, min Tiger vunnit en maskerad på ett tivoli i Uppsala!
Stephanie och hennes systrar sminkade Novali till en riktig tiger, och hon sopade banan med allt motstånd. Vann ett gigantiskt gosedjur, två kilo choklad (till pappa!) och gratisbiljetter till tivolit.
Kika in min supertiger!

Om 40 timmar får jag krama henne igen!

Idag avslutade jag Kyrkohistoria här i Pittsburgh - en riktigt full-fire-avslutning!
Skolan var öppen för intresserade idag, och 19 extra personer dök upp!! KUL!! Jag hoppas, tror och ber om en stor skola här nästa år! Cullen, Jeff, Barbara och alla andra gör ett fantastiskt jobb!

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. hjälp va stor tigern har blivit.. en väldigt fin tiger dock =)

    SvaraRadera
  2. Vad söt hon är, och kul att hon vann! :)
    Förresten, jag och en till tjej har startat en kristen blogg nu! Kika gärna in på http://toliveforchrist.blogg.se! :)

    SvaraRadera