lördag 23 april 2011

Who said it is impossible?


Kossan.se

1 kommentar:

  1. Hej
    Jag igen...du behöver inte oroa dig...ska inte bli en "stalker". Skriver en sista gång.
    Du kunde/ville inte svara på mina frågor/funderingar. Eller så skulle mannen utan armar liksom vara ditt "gudomliga svar". Jag själv har en sjukdom som gör att jag är funktionshindrad...och jag vet vad det vill säga att använda sig av det "man har" och att man kämpar varje dag med sin hälsa. Nu ska inte detta vara en "snyftare" om mig.
    Jag skrev till dig för att det var egentligen "Johannes blogg" jag råkat på, men där kunde man ej lämna nån kommentar...o ni är ju liksom i "samma gäng" så då blev det till dig.
    Mina frågor dök upp när jag såg hans beskrivningar av nåt möte i Pakistan ...Vips ...så var tumörer borta...vips så kunde den lille pojken gå...det är då man funderar...Har ni praktiserat detta även på era egna nära o kära o vips så har dom blivit friska??? Nu talar vi inte om en förkylning...utan cancer,hiv osv. Ett exempel. Om, gud förbjude, nån av dina kära skulle få en allvarlig sjukdom...du ber o ber...men tyvärr, inget händer...personen blir sämre o går bort. Hur resonerar du då. Jag bad för lite? Jag trodde för lite? Den som var sjuk trodde för lite?Gud ville "ha" denna person? Varför valdes just denna person att inte få bli helad? Är vi A och B-lag enligt han där ovan?
    Jag är själv troende på mitt vis. Jag utger mig inte själv för att vara en "ställföreträdande Jesus".
    Tar det här på en gång också...höll på att tappa snusen i tekoppen.
    Nån av er var till Norge( tror jag det var)...och något företag...där det bads för ökad produktion och högre vinster= Pengar!!!
    Ja vad säger man...min Herre har då annat och mer väsentliga saker att pyssla med än dollar-tecken!
    Maggan

    SvaraRadera