måndag 21 juni 2010

Jag älskar Stockholm!

Åh, vad kul/skönt/underbart/efterlängtat/friskt det är att komma tillbaka till Stockholm igen efter två veckor på resande fot. Jag ÄLSKAR denna stad! Mina drömmars stad! En framtidens stad! Miraklernas stad!

Två veckor med semester, glass och vila har absolut varit superskönt, men nu är jag glad över att få vara hemma bland vänner, nyfrälsta, grannar och t-baneresenärer igen.

Denna vecka predikar jag fem gånger. Ska tala på en Midsommarkonferens i de uppländska skogarna, och sedan predika på söndag i SOS Church igen! ÄNTLIGEN!!

Mina tånaglar har ännu inte vuxit ut efter mitt maraton, men sakta och säkert har jag börjat ta några löprundor i veckan igen. I love it!
Jag är som sagt redan anmäld till STHLM Marathon 2011 den 28e maj! Är du på?? Anmäl dig snart...i november är det troligtvis för sent...
Funderar även på Lidingöloppet 2011....ska läsa på lite först:)

Nu: Guds Ord, bön, ett glas mjölk och förberedelser!
Vi ses på söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar