tisdag 1 juni 2010

Summer is here!

Intensivt är ordet! Du vet när man har så otroligt mycket att göra, så istället för en klump i magen kan man bara luta sig tillbaka och asgarva:)

Sedan jag landade i lördags morgon har jag hunnit med att fira min dotter, ha släktkalas, drivit ett möte i SOS Church, tagit hand om missionärsgäster och hjältar, undervisat på bibelskolan, råddat med skolavslutningen, samt pussa på frun!
Däremot har jag helt seriöst ännu inte hunnit packa upp min resväska:)

Men jag skrattar och njuter som sagt! Inte minst för att sommaren nu ligger i luften; Stockholm ler, och rapporterna säger att sommarens finaste väder kommer nu, i början av juni = till min semester! Tjoooo!Gud är god! Tanzania var fantastiskt! Mötet i SOS Church i söndags var ett avstamp för församlingen! Stephanie är snyggare än någonsin! Människor blir frälsta varje vecka! Livet är underbart! Och tacksamheten för kallelsen att plantera en församling mitt i Sveriges pulserande huvudstad har aldrig varit större än just nu!

Nu ska jag till Justin, min amerikanska frisör; få håret snyggt till skolavslutningen och än en gång fylla honom med evangelium!!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar