torsdag 10 juni 2010

Underbar semester!

Snart har en vecka av semestern sprungit förbi. Det är inte klokt vad bra man mår av en veckas vila, och vad mycket man hinner med!

Hittills har jag:

- Hunnit springa STHLM Marathon (och tappat TRE tånaglar på köpet!)
- Fira Stephanies farfar som fyllt 90!
- Dra upp 4 gäddor och en abborre i en liten skogssjö.
- Lära ut och spela österrikiskt kortspel!
- Kolla på en kass film! (Hachiko = VARNING!)
- Besöka släktingar i Dalsland.
- Hälsa på mitt första syskonbarn i Huskvarna.
- Läsa, äta glass, busa med barnen och pussa på frun - överallt!

Imorgon drar jag en dagstur till (älskade!) Stockholm för att hjälpa min syster att flytta. Sedan några dagar i småland med mina föräldrar, innan vi har en vecka på Öland tillsammans med brorsan och hans familj. Jag är lycklig!

Ännu lyckligare över att, mitt i ledigheten, höra underbara rapporter från SOS Church. Frälsning, dop och segerrapporter! I LOVE MY CHURCH! Och segerrapporter från chefen som reser i USA just nu. Han är världens bästa pastor och boss!

Du har väl inte missat det nya avsnittet av God's Adventurers som släpptes ikväll??? Kolla in här!

Möjligtvis tar jag tid att blogga mer under semestern, möjligtvis inte...du lär märka vilket:)
I vilket fall: Ha en fortsatt SKÖN sommar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar