onsdag 30 december 2009

Bra gratisapps till din iPhone/iPod!

Min topplista med apps jag använder på min iPod Touch, föutom musik och podcasting som står för 99 % av användandet!

1. Echofon - gratis app som uppdaterar min Twitter överallt.

2. Dropbox - har alltid mina viktigaste dokument säkrade och kan komma åt dem överallt!

3. Yr.no - hur är vädret i småland, i Harar eller i Pittsburgh? Yr.no vet alltid svaret...

4. SR Poddradio - brukar vara duktig på att podcasta mycket, men när jag glömt kommer jag ändå alltid åt P1s bästa program via denna app.

5. Kanondrum - fullständigt onödig men fullkomligt underbar liten app. Jag kan spela trummor!

6. Lux Touch - gratis och underhållande spel á la RISK. Tröttnar aldrig:)

7. Backgammon - klassikernas klassiker!

Bubblare:
- Auto Crisis - bilspel som kostar sju spänn, men det är spelet värt:) Kul att en av mina vänner utvecklat spelet och börjat sälja det på Appstore!

Har du något tips?

1 kommentar:

  1. Fyra topp spel på min iphone:
    1)Backgammon Gratis
    2) Monopol World 30 kr ?
    3) Marocco Gratis
    4) Mahjong Gratis

    Spelar det ALLTID när jag ska döda lite tid... :)

    SvaraRadera