torsdag 8 mars 2012

Norsk Lovsång!

Fem anledningar till att älska norsk lovsång: 

1. Impuls - Syng det ut 
Kunde valt massor av Impuls låtar. Denna låt är ny - och lysande!
2. Harald Høidahl - Makten och äran 
ALLT Harald gjort är brilliant!


 3. Arvid Pettersen - Du Er 

Känner Arvid väl efter att ha tjänat i samma kyrkor och på samma platser som honom i Norge flera gånger. En mer mjuk och genuin man får man leta efter... Lyssna även till "Min Gud"
Du er_LIVE from Oslo Spectrum_Arvid Pettersen

Arvid Pettersen | Myspace Music Videos


4. Rudi Myntevik - Verdens håp 

 ÄLSKAR Rudis nakna lovsånger. Lyssna på hans liveskiva på spotify!

5. Sweet Sunday - Nær deg Gud 

Sweet...

Så, ge mig fler tips! Vad har jag missat?

1 kommentar:

  1. Rudi Myntevik is le good stuffz.

    jag vet inte om du kommer gilla mitt tips, men det är att åka till Norge och uttrycka lovsång där. Det är inte något du missat i det att du redan har gjort det, men Norge har det mycket bättre ställt nationellt andligen och det finns mycket man får ut av att vara andligt levande och aktiv, väl i Norge :)

    SvaraRadera