tisdag 18 oktober 2011

Lösa tankar...

Tidig morgon... Gräver i 4 Mosebok just nu. 
Märker hur Guds Ord bygger, skalar, skärper och ger näring. Glad att jag får kalla mig Guds barn, Jesus lärjunge, medarvinge och fri! Vill inte byta mitt liv mot någonting...

Drömmer om framtiden. Ber för framtiden. Var är SOS Church om fem år? Om tio? Hur många människoliv har blivit förvandlade då? Hur många nya mirakelvittnesbörd har jag fått höra från olika personer? Tusentals? Jag ber, ser, drömmer och utvidgar mina tältpinnar:)

Idag ska jag jobba med ny undervisning. Ska undervisa i ämnet Helande för första gången om en månad... I am thrilled!
Efter lunch ska jag ta med mig ett gäng amerikanska gäster till Uppland, Uppsala och en historisk guidad tour. Jag älskar sånt!:)

Nä, nu ska jag dyka in i Bibeln igen. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar