måndag 24 oktober 2011

Lediga dagar...

Är privilegierad att lyckas ha några dagar ledigt denna vecka. Fick bara till två veckors semester i somras, så jag såg till att hålla mig fri från allt arbete denna vecka för att bara vara med familjen. Alla i familjen, inkluderat mig själv, behöver det efter en högintensiv september och oktober...

Idag besökte vi ett stort lekmans på Tyresö. Imorgon blir det badhus. Förhoppningsvis lyckas jag även få till en hotellnatt med min fru...men säg inget, det är en hemlis;)

Är dock i Stockholm hela veckan, så kom gärna och hälsa på om du är i närheten. Lova dock att inte prata jobb; ta hellre med dig en påse chips och en dvd.

På onsdag kommer husförsamlingen. Underbart! Och på fredag är det bönenatt i SOS Church från 22.00...ljuvligt!
Lärjungaträning, Jesus, församlingsliv och vänner tar man nämligen aldrig semester ifrån - det är navet i själva livet!

Nu: Barnen sover = mys och skratt med snygga frun!




- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar