fredag 9 juli 2010

På plats i USA!

Trots en familj slagen av jetlag så njuter vi av att vara på plats i Pittsburgh igen!
För två år sedan hade jag aldrig varit i USA tidigare - nu, mindre än två år senare är det åttonde gången jag är här! Tänk vad fort livet överraskar!
Denna stad har blivit min andra hemstad!
Nu, sex veckor framåt, predikar jag inte mindre än 21 gånger - kul!
Imorgon bär det av till Gettysburg där vi har tre möten. Efter det kanske det blir en två dagars minisemester med familjen i Baltimore (havsbad, äta krabba!) eller DC (kultur, politik, historia!), vad tycker ni??

Nu ska jag fortsätta att jobba på mina budskap för Gettysburg. Senare i eftermiddag blir det förhoppningsvis en efterlängtad 8km-runda i North Park - platsen där min Marathonträning började förra året!

C U!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar