torsdag 15 juli 2010

Hetaste tipset!

Det finns en sak jag skulle göra om jag inte var i USA denna sommar; en sak jag definitivt skulle boka in. Ett "once in a lifetime experience" - något ingen sommarsvensk får missa:

Safemode har releasekonsert för sitt debutalbum, For a better tomorrow!
Den 8e augusti ska du alltså vara ingen annanstans än i Uppsala och konserthuset! Men snabba dig: Det är begränsat antal biljetter som säljs, så vänta inte för länge. Klicka här för biljetter!

Jag har haft glädjen att höra Safemode live några gånger, och deras demo spelas flitigt i min iPod. Vill du ha en tung och intensiv rockupplevelse så är denna konsert ett måste. Det blir historiskt - dessa grabbar kommer att nå långt....

Snälla åk dit, om inte annat för min skull och i mitt ställe, och berätta sedan hur bra det var:)
Ha det bäst - och Safemode: LYCKA TILL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar