onsdag 6 juni 2012

Spännande nyheter...

Sitter i skrivandets stund och jobbar massivt med två kolosser: Festivalen vi har i Tanzania om bara några korta dagar; och Bibelskolans NIONDE avslutning!
Ja, den nionde klassen på Bibelskolan, och den tredje på Ledarskolan tar examen imorgon. Fantastiskt! Jag kan nostalgiskt tänka tillbaka på varje år vi haft och bli varm och tacksam. Så mycket fantastiska människor har tagit ett eller flera år hos oss där de utrustats och fördjupad både kunskap och passion. Många gör idag hjälteinsatser på så många platser, i så många länder, i så många olika kyrkor och organisationer runt om i världen. Jag är tacksam till Gud!
Nu är det dags för nästa kull. Kul i år är att det är fler elever än någonsin som blivit frälsta på gatan, i våra hem, eller på våra möten som nu tar examen. De har vuxit så otroligt mycket! Känner mig som en stolt farsa på studenten:)
Vad är det då för nyheter på gång...?? Ja, jag kan avslöja att det är MASSIVA nyheter på gång gällande vår Bibelskola! Det pirrar i magen och jublar i hjärtat bara jag tänker på det. Skriver inte mer här och nu, men rekommenderar dig att hålla alla ögon du har vidöppna den närmsta månaden....

Ska DU vara med på det äventyret?


Blessings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar