måndag 3 maj 2010

Helgen i text & bild

Idag har jag avslutat undervisningen om Sällskap, Äktenskap och Familjeliv på Bibelskolan. Stephanie klev in den sista lektionen och tog med sig klassens tjejer för lite "girls only". Själv stannade jag med grabbarna och svarade på alla möjliga frågor.
Mötet igår var super! En av höjdpunkterna var när vi välkomnade sex nya medlemmar; håll i dig nu: En irakier, två senegaleser, en norrman, en finne och en upplänning! We are indeed building an international Church!:)
Det var kul att predika enkelt för min familj! Summan av budskapet: Isolera dig inte under sommaren - NJUT av glass OCH Guds Rikes-MIRAKLER! Kul!

Jag älskar min stora familj - min församling!
Och jag älskar min lilla församling;) - min familj! Kolla in bilden på Denzel Stephanie fixade igår! Tjao!

1 kommentar:

  1. I love your little Church, I love your kids, I love your wife and I love you! Can't dream of a better principal or a better pastor than you! Thank you for this year! ^^

    SvaraRadera