fredag 24 februari 2012

SOS Youth, Q/A

Ikväll ska jag sitta på en stol hos SOS Youth och dränkas (förhoppningsvis!) av frågor som tonåringarna får lämna in anonymt under kvällen. Jag misstänker frågor om Gud, framtid, teologi, sex, relationer, djävulen, samhälle...och förhoppningsvis svarta hål eller svensk historia:)
SOS Youth, under Jonatan och Anna Kvists ledning, växer så det knakar, i både antal, sundhet, kultur, och vision! Det är helt fantastiskt att få se vad Gud gör, och hur supermoderna storstads- och förortsungdomar får tag på Jesus! Jag reser ju MASSOR bland ungdomsarbeten i hela världen; men INGET är bättre, starkare, sundare, och coolare än SOS Youth! #stoltpastor
Jonatan, Anna, Fernan, Kina, Elin, Anders, Katti, Kristina och ALLA andra: Ni är mina FETA hjältar!

Ps: Jag får återkomma med en rapport om jag blev slaktad eller inte:) So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar