lördag 4 februari 2012

Helande i Norge!

Hemma i huset där jag bor under denna helg i Norge. Lååååång men härlig kväll!

Hade ungdomsmöte som började vid 23.00(!) som sista möte idag. Jag märkte att jag blivit 30 när jag reagerade på tiden mötet började. *skratt*

Underbar kväll dock! Talade om Stor Tro och om att fästa blicken på Jesus. Superbra! 
Fyra ungdomar gav sina liv till Jesus - fet fest och glädje! Och minst två konkreta och omedelbara helanden skedde: En tjej som inte kunnat böja sitt knä på grund av smärta demonstrerade gråtandes av glädje hur hon hoppade upp och ner. Och en kille som älskade att spela gitarr, men som inte har kunnat på grund av en märklig smärta i handled och fingrar blev helt botad. Han har inte ens kunnat böja fingrarna på vänsterhanden under en tid; men nu visade han alla sitt helande genom att spela några ackord på gitarren!

Gud är god!:)

Och så fick jag möta Tore från Solstrand i somras. Han var så glad och lycklig! Fortfarande helt botad - fortfarande ett av mina favoritvittnesbörd från 2011!:)

Nu ska jag sova - mycket att göra imorgon igen.
Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar