torsdag 25 augusti 2011

Skolstart!

Igår drog skolan återigen igång för nionde året! Wow, äntligen! Sommaren är ibland alldeles för lång;)

Klassen består av 19(!) nationaliteter! Vi bygger verkligen internationellt idag, och skolan speglar mycket av vad som händer i församlingen. "För ALLA folk..."
Jag tror att detta år kommer att bli det bästa hittills! Varför? Dels har vi åtta års erfarenhet i ryggen, men fortfarande är vi lika förväntansfulla för vad Gud kommer att göra i varje enskild elevs liv. Vi har sett Gud göra stora saker genom våra åtta år, men trots det är våra drömmar och visioner större idag än någonsin tidigare!

Tre dagar introduktion, och sedan drar lektionerna igång på allvar på måndag... Gud har dock redan rört många av eleverna på ett otroligt starkt sätt, och redan under andra dagen har jag fått höra vittnesbörd om mirakler! Så fett!

Vet du av dig att du borde börjat? Kallade Gud dig att sitta med i detta års klass - kontakta mig! Jag tror att det finns en eller två till som inte är här men som borde vara det...jag vill då gärna att du börjar på måndag.
Hör av dig!

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig - sommaren är för lång ibland! Eller, inte sommaren, men sommarlovet! ;p

    Förresten, varför behöver vi ha höstlov, vinterlov och allt det där? Haha! :)

    SvaraRadera