lördag 19 januari 2013

Jag och mina barn!

Imorgon är det den 20e. För mig som småbarnsförälder betyder det BARNBIDRAG, men från och med imorgon lägger jag och Stephanie till: The Day of the Next Generation!
Vi ber med och för våra barn varje kväll; och vi försöker även berätta en Bibelberättelse några kvällar i veckan. Det är kul att se hur barnens förståelse, nyfikenhet och kunskap ständigt växer!
Nu har vi dock blivit utmanade av världens mest kreativa och ambitiösa barnpastor, Andreas Jensen, att stå med i ett upplägg han har fått från himlen - och nu utmanar jag och Stephanie DIG att vara med också!

Den 20e varje månad ska vi ta EXTRA tid och be för och med våra barn. Vi ska sitta ner och ha ett seriösare Bibelstudie (även om våra barn inte är äldre än 5, 3 och 1 ännu...) och vi ska be för andra barn tillsammans. De gånger det fungerar kommer vi även att fasta för våra barn, och barnen i vår stad.

Det ska bli superspännande att se vilka fantastiska resultat detta kommer att ge!
Låt oss göra detta till en helig tradition tillsammans!

Titta nu på denna korta video, och bestäm dig du också, förälder eller ej, att investera GULD i världens framtid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar