måndag 11 januari 2010

Presenter!

Sitter på mitt kontor efter en härlig förmiddag på Bibelskolan, och betar av en del jobb som MÅSTE göras idag! Ska försöka snabba på och gå hem så tidigt som möjligt - det är ju ändå min födelsedag idag....;)

I morgon bitti åker jag till Gävle för att undervisa Helande på Korskyrkans Bibelskola - det ska bli GULD! Spenderade några dagar där även förra våren, och njuter i Daniels, Görans och de andra ledarnas sällskap...

Under helgen har jag inte bara hunnit predika i SOS Church (tre frälsta!!!), utan vi har även haft storbesök av HELA min familj - superkul! Jag har fått tårta och presenter, skönsång och många kramar:)
Inser knappt hur otroligt bortskämd jag och Stephanie är med våra familjer; de är såååå goa! Och jag har blivit oerhört bortskämd med presenter, bland annat:
- Två barstolar till vårt kök.
- Parfym, Burberrys
- Bonnkes nya självbiografi!
- DVD box, Star Treak Voyager Season III
- PengarBäst var kanske ändå presenten jag fick av mina tre syskon: Två biljetter till Kungliga Operan och föreställningen Cosi fan tutte, skriven av självaste Mozart! Mmmmmmmmm! Det blir en välklädd date med Stephanie i mitten av mars - jag njuter redan!!Som sagt, ska jobba av den lilla högen nu - sedan hem till en födelsedagsmiddag med min sötnos, och kanske även ännu en present....:)

2 kommentarer:

  1. Är du också intresserad av Mozart? Mitt intresse av hans klasiska musik kostade mig ett sommar jobb när jag var ca 20 år och studerade i Tehran. Jag jobbade som revisor på en mattaffär hos en hadj agha som var fanatiker. En gång såg han mig i musik affären framför hans och såg ett paket skrivet på engelska och tittade på min korta kjol och sparkade mig med en gång.En rolig historia på din födelsedag? ja sen dess fickl jag mycket bättre. Tack för gemensamma intresse Faride

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen, Daniel! :)
    Ser att du ska till min församling imorgon. Roligt! De är underbara, så du får säkert en jättehärlig dag där..

    Blessings!

    SvaraRadera